субота, 16 червня 2018 р.

Прийом "ПРІМА"

Похожее изображение
Назва прийому  ПРІМА
(ПРІМА – це абревіатура, яка означає п’ять різних аспектів до аналізу художнього твору)
        Мета застосування прийому: учити аналізувати художній твір під різним кутом зору; розвивати вміння порівнювати, висловлювати власні думки з приводу порушених проблем, узагальнювати, робити висновки; формувати комунікативну компетентність; виховувати оптимістичне  світосприйняття й світобачення; прищеплювати інтерес до наслідків власної праці.
        Етап уроку, де застосовується прийом: опрацювання навчального матеріалу, закріплення вивченого.
Зміст нетрадиційного  прийому:
П – почаклуємоУчні отримують можливість змінити щось у запропонованій ситуації. Вони повинні описати, що й чому змінюють .
Р – розв’яжемо проблемиУчням пропонується  дати можливі варіанти вирішення проблем.
І – інший поглядУчні розмірковують на запропоновану тему або описують якийсь сюжет від імені героя.
М – може статисяНа відміну від розділу «Почаклуємо», учитель сам пропонує деякі зміни в описаній ситуації і просить учнів зробити висновки, врахувавши ці зміни.
А – а що далі? Учням пропонується передбачити, про що йтиметься далі та обгрунтувати припущення.
       Обладнання, яке використовується :   технічні засоби, картки із завданням.
       Скільки хвилин уроку відводиться на застосування прийому:  5- 7 хвилин

Іван Карпенко – Карий  « Сто тисяч»

П очаклуємо
         Вам надається право змінити закінчення твору.
Що ви зміните? Чому саме так ви вирішили змінити фінал?
Розв’яжемо проблеми
У творі порушується проблема бездуховності людини, засліпленої прагненням до наживи. Запропонуйте декілька варіантів розв’язку цієї проблем.
Інший погляд
Розкажіть від імені Калитки, що для нього є  «приобрітєнія» землі.
Може статися
         Уявіть, що Калитка отримав справжні гроші.  Як складеться життя його й родини після цього? Зробіть власні передбачення.
А що далі?
         Яким буде життя Герасима? Обгрунтуйте свої припущення.

Немає коментарів:

Дописати коментар